Pot trimite un cadou catre alta persoana? Alege articolele dorite si la finalizare comanda, selecteaza “alta adresa livrare” unde va trebui sa completezi datele destinatarului.
Pot trimite un mesaj personalizat odata cu comanda plasata? Da. În secțiunea „ Observatii - Mesajul tau” din pagina de finalizare a comenzii poți scrie un mesaj pe care noi îl vom adăuga la comanda sau produsele dorite.
Factura se pune in colet? Facturile NU se pun in colete. Facturile emise dupa confirmarea comenzilor se vor trimite în format electronic, catre e-mailul mentionat de catre dumneavoastra (expeditorul). Poti oricând sa faci un cadou, fără a-ți face griji că persona care primește cadoul va primi și factura.
Despre facturi….
Se emite factura pentru persoane juridice? Daca esti persoana juridica, asigură-te că atunci când plasezi comanda bifezi casuta „ Doresc date de facturare diferite” și introduci datele companiei tale. Vom trimite automat factura emisa cu datele firmei, prin e-mail, in conformitate cu datele furnizate.
Cand se emite factura? Emitem facturile automat: - in momentul confirmarii livrarii (ramburs) - dupa ce curierul confirma livrarea, se emit si transmit actele fiscale - imediat dupa ce se efectueaza plata cu cardul(plata online) - imediat dupa ce se solicita plata prin transfer bancar. Toate comenzile au asociate facturile aferente.
Cum intru in posesia facturii? Facturile se transmit doar in format electronic. prin email. dupa confirmarea livrarii de catre curier. Te rugam sa iei in considerare ca pot exista intarzieri de confirmare de cateva ore. Daca ai cont pe site, vei putea descarca factura aferenta comenzii.
Despre comenzi…
Am plasat o comanda in site. În cât timp voi primi comanda plasată? Livrarea produselor comandate se va face STANDARD în 1-2 zile lucratoare dupa plasarea comenzi.
Comenzile primite vineri, după ora 15:00, dar si sâmbăta și duminica, se proceseaza si se pregatesc luni și se livrează incepand cu marti. In weekend nu se fac livrări. În perioada sezoanelor de sarbatori (Craciun, Paste, Martsor, etc.), te rugam sa iei in considerare cateva zile suplimentare pentru livrarea comenzilor cauzate de volumul mare de transport al curierilor.
Cât costă transportul? In Bucuresti si Ilfov transportul este gratuit la comenzile mai mari de 130 lei, iar pentru comenzile sub 130 lei, taxa unică de transport este de 17 lei în aria de acoperire Fan Courier. In celelalte judetetransportul este gratuit la comenzile mai mari de 130 lei, iar pentru comenzile sub 130 lei, taxa unică de transport este de 17 lei în aria de acoperire Fan Courier. In situatiile in care destinatia se afla in afara ariei de acoperire, se va comunica costul suplimentar solicitat de catre curier.
Ce companii se folosesc pentru a livra comenzile? Compania principala de transport cu care colaboram este Fan Courier.
Pentru comenzile care contin produse fragile sau au un volum foarte mare, le trimitem cu livratori proprii, în Bucureșt și Ilfov.
Cum pot achita comanda? Opțiunile de plată disponibile pe site-ul ciocolaterieonline.ro sunt plata cu cardul, ramburs si ordin de plata. Metoda de plata recomandata este achitarea cu cardul online, deoarece plata se face imediat, online, la plasarea comenzii si poti descarca factura din contul de client in 10 minute. Te rugam sa iei in considerare la livrarea directa ramburs ca nu se poate plati cu cardul.
Pot modifica sau anula o comanda? Daca ai un cont de client vei putea sa anulezi comanda din panoul de administrare. Daca nu ai inca un cont de client si dorești să modifici o comandă sau sa o anulezi, contacteaza-ne telefonic la numărul +40 726 81 81 81sau trimite-ne un e-mail pe adresa: contact@ciocolaterieonline.ro in care completezi numărul comenzii, modificarile dorite sau ca doresti anularea comenzii. Este foarte important ca in aceste situatii să ne contactezi cât mai repede, deoarece exista posibilitatea ca până la contactarea noastră comanda să fi plecat deja spre destinatar.
În cazul în care produsul comandat nu mai există în stoc, ce se intampla? În acest caz vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a putea stabili impreuna daca inlocuim produsul, renuntam la acesta sau anulam comanda. Dacă se alege inlocuirea produsului cu unul mai scump, atunci se va achita diferenta de pret. In situatia in care se vor alege articole sub valoarea deja comandata, se va returna suma incasata.
Ce trebuie sa fac daca am primit comanda, iar produsele din interior sunt neconforme? În cazul în care produsele ajung deteriorate/altele decat cele comandate trebuie sa faceti fotografii ale articolelor primite in comand. Te rugam sa le trimiti impreuna cu detalii scrisei, în cel mai scurt timp, prin e-mail la adresa: contact@ciocolaterieonline.ro. Ne poti anunta si telefonic la +40 726 81 81 81, dar este foarte important sa primim email-ul de la tine conform indicatiilor.
Cum pot urmări comanda mea? După ce comanda plasata este primita vei primi un e-mail de confirmare. In momentul predarii curierului vei primi o confirmare pe email si un link AWB, prin care vei putea urmări statusul comenzii.
În cazul în care comanda este livrată direct, vei primi un email pentru anuntare trimiterii (expeditorul) si un mesaj SMS de anuntare livrare(destinatarul) mesaj la numarul de telefon din comanda, in care se va preciza ca livratorul a primit comanda si se afla in drum spre destinatar. Dupa ce livrarea este finalizata (confirmata de catre curier), expeditorul va primi si email-ul cu factura. *In situatia simpla in care expeditorul si destinatarul sunt aceeasi persoana, va primi ambele mesaje(email si sms).
Despre ambalare…
Cum se impacheteaza articolele? Articolele primite sunt coletizate separat si vei primi toate elementele pentru ambalarea/asezare lor in punguta cadou aferenta. Este bine sa mentionezi ce pungute doresti(marimea si numarul), deoarece la unele comenzi ne este greu sa intuim.
Se primesc pungute cadou pentru toate articolele? Majoritatea articolelor au asociate pungute cadou Leonidas, potrivite dimensiunilor lor. In descrierea articolelor este mentionata asocierea pungutei cadou. Exista in portofoliul nostru articole(dimensiuni mici), carora nu li se asociaza pungute cadou precum: baton, tableta, lollipop, figurina ciocolata, miniballotin 1-4 praline etc…
Ce este “ballotin”? Ballotin-ul este o cutiuta traditionala, specifica ciocolateriei belgiene, in care se aseaza pralinele pe mai multe straturi despartite de suporti (moi) de protectie. Ballotin-ul este impachetat in hartie cadou si legat cu fundita inscriptionata Leaonidas. In perioadele de sarbatori se pot folosi sleeve-uri tematice.
Ce sunt “cutiile cadou”? Cutiile cadou reflecta spiritul premium al brand-ului Leonidas. Pralinele se aseaza in blistere si sunt acoperite de suporti de protectie moi. Cutiile cadou Leonidas transmit atentia deosebita celor care le folosesc sa le ofere in dar si se pot alege in functie de eveniment, tematica, cantitatea d praline dorita a fi oferita etc… Regasesti o suita semnificativa de cutii cadou din carton, metalice, transparente sau catifea cu design premium si culori moderne.
Despre site…
Cum ma orientez in site? Siteul este impartit in mai multe categorii:
Cadouri cu ciocolata- In aceasta categorie gasesti modalitati diverse de achizitie a pralinelor Leonidas impartite in subcategorii diverse, astfel incat sa poti alege in functie de nevoile tale de moment (Cutii cadou Leonidas, Ballotin cu ciocolata, Ciocolata pentru evenimente, Degustari cu ciocolata, Ciocolata pentru copii)
Specialitati Leonidas- Categoria concentreaza articole Leonidas diferite de praline precum: tablete, minitablete, nuga, batoane, creme tartinabile etc…
Delicatese gourmet - In aceasta sectiune am adunat mai multe tipologii de articole care pot veni in completarea unui cadou cu ciocolata Leonidas, precum: Biscuiti si patiserie, Cafea, ceai, ciocoalata calsda, Dulceata si confit, Flori stabilizate, Bauturi alcoolice.
Companii - O parte importanta a activitatii noastre este dedicata companiilor, iar in aceasta sectiune expunem succint o parte din articolele si serviciile oferite catre acestea.
Ciocolata de sezon- reflecta secventele principale ale anului calendaristic si articolele dedicate in aceste perioade speciale.
Despre achizitie praline…
Care este diferenta intre ballotin si cutie cadou? In ballotin regasesti mai multe praline la un pret raportat direct la gramajul acestora. Recomandam achizitia acestora pentru consumul propriu sau oferirea unr persoane carora stiti ca le place ciocolata Leonidas si este un cadou “cu repetitie”, astfel ca va primi mai multa ciocolata in bugetul la care v-ati gandit sa-l dedicati cadoului. In cutiile cadou vei avea mai putine praline, insa sentimentul nascut de primirea unei cutiile premium cu ciocolata exceptionala este “nepretuit”. Calitatea materialelor, complexitatea si marimea cutiei se reflecta in pretul articolului final.
Ce praline regasesc in ballotin-uri sau in cutiile cadou? Articolele standard au in compozitie un mix de praline asortate. In cadrul acestui mix tinem cont de criterii de gusturi si imagine, care reflecta media generala achizitiilor efectuate de catre clientii nostri. Avem ca scop sa acoperim o gama larga de gusturi, dar sa oferim clipe de savoare sub forma unei degustari gourmet. Standard, vei gasi praline invelite cu ciocolata cu lapte (50-60%), neagra (20-30%) si alba (10-20%), din diverse game de creme (caramel, fructe, ganache, confiseur etc…), cu umpluturi (lichide, tari, cristalizate). Ne asiguram ca intotdeauna vei face sau vei oferi o calatorie emotionala in lumea gusturile fine.
Cum pot achizitiona un anumit sortiment de praline? Pe site trebuie sa alegeti ballotin-ul /cutia cadou dorita (in functie de nevoi), sa adaugati in cos, apoi veti putea sa ne comunicati in cadrul mesajului din pagina de “finalizare comanda” sortimentele dorite. Veti primi confirmare separat din partea noastra.
In magazinele noastre veti putea sa solicitati, sa intrebati sa va informati despre praline - apoi sa achizitionati ceea ce va intereseaza.
Despre brand-ul Leonidas…
Scurta istorie
Calitate
Sustenabilitate
Despre sortimentele de praline Leonidas…
Cum aleg pralinele Leonidas?
Este ciocolata Leonidas diferita in Belgia fata de Romania?
Aveti ciocolata de post sau ciocolata vegana?
Exista praline fara zahar?
Cum pot afla alergenii? Cum pot achizitiona articole in functie de alergeni?